Newsletter 13/ 30.03.2021

Digitales Seminarprogramm des Career Service der Universität Heidelberg im Sommersemester 2021 jetzt online

English version below

Liebe Doktorandinnen und Doktoranden,

Gemeinsam mit externen Partnern bietet der Career Service der Universität Heidelberg im Sommersemester 2021 online viele interessante Karriere-Veranstaltungen für deutsche und internationale Studierende und Doktoranden/innen zum Thema Bewerbung und Berufseinstieg nach dem Studium an.

Auf den Seiten des Career Service können Sie sich eingehend über die Angebote informieren.

Kommende Veranstaltungen beinhalten Informationen zu den Themen „Betriebswirtschaftliche Grundlagen“ (ab 17.04.2021) und „Professionelles Bewerben“ (12.04.2021).

Weitere Informationen finden Sie hier.

Ihr Team der Graduiertenakademie

Mehr Informationen:
Seminarprogramm der Graduiertenakademie

Digital seminar program of the Career Service of Heidelberg University in the summer semester 2021 now online

Dear doctoral candidates,

Together with external partners, the Career Service of the University of Heidelberg is offering some interesting online career events during the summer semester 2021 for German and international students and doctoral candidates on the subject of applications and starting a career in Germany.

On the pages of the Career Service you can find detailed information about the offers.

Upcoming events include information on the topics "Betriebswirtschaftliche Grundlagen" (from 17.04.2021)  and "Professional Application" (12.04.2021).

Further information can be found here.

Best regards,
The team of the Graduate Academy