Newsletter 59/ 24.11.2020

Digitale Karriereveranstaltungen der Universität Heidelberg

*English follows German*

Liebe Doktorandinnen und Doktoranden,

Gemeinsam mit externen Partnern bietet der Career Service der Universität Heidelberg im November und Dezember online viele interessante Karriere-Veranstaltungen für internationale Studierende und Doktoranden/innen zum Thema Bewerbung und Berufseinstieg in Deutschland an,

Auf den Seiten des Career Service können Sie sich eingehend über die Angebote informieren.

Kommende Veranstaltungen beinhalten Informationen zu den Themen „Berufsperspektive Politikwissenschaft“ (25.11.2020) und „Professionelles Bewerben“ (11.01.2021).

Weitere Informationen finden Sie hier.

Ihr Team der Graduiertenakademie

Digital Career Events at Heidelberg University

Dear doctoral candidates,

Together with external partners, the Career Service of the University of Heidelberg is offering some interesting online career events in November and December for international students and doctoral candidates on the subject of applications and starting a career in Germany.

On the pages of the Career Service you can find detailed information about the offers.

Upcoming events include information on the topics "Career Perspectives in Political Science" (25.11.2020)  and "Professional Application" (11.01.2021).

Further information can be found here.

Best regards,
The team of the Graduate Academy